|
www.mswzps.fora.pl Awaryjne forum MSW ZPS
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:29, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Gumku, a kiedy podane zostaną dane typu miejsce i godzina zbiórki, jakieś mapki itd ? Ile przewidujesz osób? Czy nocne bitwy również będą prowadzone ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gumka
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:32, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Postaram się dziś wieczorem cuś konkretngo - mapki, miejsce lądowania, zadania dostanie bezpośrednio Sylwester, Sposób wykonania zadań oraz działanie i wewnetrzną organizacje grupy zostawiam w kwestii d-dcy. jest to impreza dwudniowa z biwakiem w lesie. Będzie pare grup lecz ilość zaproszonych jest tajna - i pewne informacje podrzuce w formie danych wywiadowczych - zasady bedą opracowane specjalnie pod tą impreze. Napewno trzeba mieć sanitariusza, sapera, radiooperatora, oraz batki zapasowe bo II dnia będą ostre działania na obiekcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROCKY
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:47, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jestem zmuszony dojechac puzniej okolo godziny 16-17
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:14, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Batki to nie problem w sumie. Damy sobie radę z doborem ludźmi. Ale szykuje się bardzo konkretna zabawa, kurczę, już się niecierpliwię Ale mam pytanie jeszcze apropo biwaku czy będzie on przerwą pomiędzy działaniami ? Czy nie bardzo jest co liczyć na wyspanie się?
Ostatnio zmieniony przez Azur dnia Wto 16:17, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwester
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:37, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
oo Gumka nareszcie jesteś cześć..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gumka
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:22, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Rocky - mozesz dojechać, lecz pod warunkiem, że będziesz z kilkoma osobami - wtedy włącze Was do gry jako posiłki i drugą grupę zrzutu
Azur - nocka wyjdzie w praniu ( chociaż zbyt to dziewiczy teren i głośne działania nocne moga zwabić kogo nie trzeba - tam masę zwierza jest ) - zobaczymy - jak to na wojnie
Sylwester - Siemka "płk. Sylwee-ming-pong"
Acha - będę miał agregat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:27, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest masa zwierza, to pewnie teren też jest przez leśnictwo "obstawiony". Tzn. rano lepiej nie mieć na głowie Pana Leśnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gumka
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:42, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Azur napisał: | Jeśli jest masa zwierza, to pewnie teren też jest przez leśnictwo "obstawiony". Tzn. rano lepiej nie mieć na głowie Pana Leśnika. |
w tamtym roku do rana paliliśmy jak pacany ognicho ze słupem ognia na 2m wśród drzew - aż dziw, że Nam nalotu nikt nie zrobił - rano ktoś próbował podejść lecz jak szybko się pojawił, tak szybko zniknął - błyskały tylko ... zelówki
obawiałbym się bardziej kłusowników i tego co mogą zastawić na zwierzynę - stąd cały czas zastanawiam się nad nocką !
Ostatnio zmieniony przez gumka dnia Wto 19:44, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROCKY
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:17, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
gumka ja należe do msw i tylko z nimi walcze wpisz mnie z nimi a ja sie dostosuje do warunkow oki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:21, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Gumek ja sądzę, że po prostu trzeba mieć latareczkę i patrzeć pod nogi, nie chodzić jedynkami i nic się złego nie stanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROCKY
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:23, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
azi dasz mi gazu troszke na jednego maga
jak by co ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:24, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma problemu :*
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gumka
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:37, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
"PODSTAWOWE ZASADY WALKI na VIETCONG 2”
Obowiązuje podział mundurowy
Vietcong – mundury polskie – tylko wyznaczone grupy
NATO – mundury pozostałe
WP – mundury polskie – tylko wyznaczone grupy
Limity FPS;- Teren zielony - max 600 i zdrowy rozsądek – zakaz świadomego strzału w Twarz !
- Budynki – Zdrowy rozsądek i zakaz świadomego strzelania w Twarz i w Głowę
Ammo ; - 6 mm BB – Kategoryczny zakaz BB metalowych lub metalizowanych
Granaty / świece dymne / miny:
Do użytku dopuszczone są granaty oparte na petardach SP1001, K206, K204 oraz K203. Dozwolone jest użycie atestowanych, nietoksycznych świec dymnych. Użycie jakichkolwiek innych materiałów pirotechnicznych wymaga uzgodnienia z organizatorem.
Granaty; ( rzut granatu musi być poprzedzony okrzykiem „GRANAT” )
- Teren zielony – Zdrowy rozsądek co do mocy petardy jak i do sytuacji – zasady trafień ogólnie przyjęte
- Budynki – jw. – lecz z wyłączeniem stref wyznaczonych
Dymy :- Teren zielony – Kategoryczny zakaz
- Budynki – Full
Miny – imitacje dźwiękowe lub hukowe ew dymne- Teren zielony – tylko na granicy bazy i parkingu – miny dymne zakazane w lesie
- Teren zabudowany – All
Miny rozbroić może tylko saper
Strefy ochronne;- Parking / lądowisko– zakaz bezpośredniego strzału w pojazdy – promień bez walk ok. 20/30 m
- punkt opatrunkowy ( resp ) – zakaz strzału z respa jak i do respa – promień bez walk 5m – w budynkach ; całe pomieszczenie
- wyznaczony plac przed budynkiem – zakaz strzału na plac jak i z placu do wewnątrz
W sytuacji niemożności oddania strzału zaleca się użycie broni bocznej bądź zasygnalizowanie strzału słowną komendą „dostałeś”. Takie samo zachowanie zaleca się w przypadku każdej sytuacji wymiany ognia odbywającej się w odległości bliższej niż 5m.
ZASADY RAN I TRAFIEŃ
Za gracza „trafionego” uważa się gracza: bezpośrednio trafionego kulką wystrzeloną z repliki ( po sugestiach z grup - rykoszety się nie liczą ) bądź „odłamkami” granatu ASG
[b]Pierwsze Trafienie – lekko ranny[/b]
Trafiony gracz krzyczy dostałem i kładzie się na ziemi – nie strzela i nie przemieszcza się , wyjmuje bandaż – zwany opatrunkiem osobistym - i zakłada opatrunek na ramię tak by był widoczny jak i rzetelny , poczym wznawia walkę.
Gracza może uleczyć kolega który posiada bandaż, każdy Gracz może posiadać max 2 opatrunki
Gdy w trakcie opatrywania gracz zaliczy kolejne trafienie – wzywa medyka
Drugie Trafienie – ranny
Trafiony gracz krzyczy dostałem i kładzie się na ziemi – nie strzela, nie przemieszcza się i wzywa medyka . Medyk ulecza zdejmując założony przy pierwszym trafieniu bandaż, zwija go lecz nie oddaje. Inny gracz niż medyk nie ma prawa zdjąć opatrunku
Trup / ciężko ranny
W przypadku braku medyka lub opatrunku, trafiony gracz zostaje uznany za zabitego lub za niezdolnego do dalszej walki. Krzyczy dostałem i pozostaje na miejscu – po stwierdzeniu braku środków i dostępności zewnętrznej pomocy – zakłada czerwoną chustę i czeka na rozwój sytuacji. Koledzy mogą Trupa ewakuować poza ogień npla ( to kwestia organizacji grupy ) - trup nie ma prawa Im w tym pomagać własnymi siłami. Trup powraca do życia jak i do gry w bazie wypadowej lub na parkingu / lądowisku (Tylko w tych miejscach istnieje oznakowany punkt medyczny ), gdzie jest dostarczony siłami kolegów.
Jeniec
Trup który został porzucony przez swoją grupę a przejęty przez npla – staje się jeńcem.
Oznaczenie jeńca – ręce splecione na karku lub głowie, replika przewieszona przez plecy bez magazynka i zabezpieczona. Jeniec ma obowiązek słuchać i wykonywać polecenia graczy strony przeciwnej. Jeńca w pierwszej kolejności należy doprowadzić do swojej bazy polowej bądź parkingu gdzie jest punkt medyczny zwany respawnem. Osoba wyznaczona przez dowódcę stronny może dokonać przesłuchania jeńca. Jeńcowi w trakcie przesłuchania można odebrać jedynie te przedmioty, które nakazuje organizator ( mapy i bandaże ). Jeńca za jego zgodą można w tym celu przeszukać, jeniec jest zobowiązany na żądanie oddać wyżej wymienione przedmioty.
Jeńca należy traktować zgodnie z Konwencją Genewską (nie zabijać, nie torturować, nie poniżać, etc.). Nie wolno mu zabierać repliki, wiązać ani zamykać – obowiązuje kultura, zdrowy rozsądek i dobra zabawa !
Jeńca można odbić lecz wprowadzenie do walki polega na ; dotarciu do niego, położeniu ręki na ramieniu i wyrażeniu formuły „jesteś wolny”. Jeńca można odprowadzić do bazy i przetrzymać Go pod nadzorem do zakończenia rozgrywki lub do czasu jego odbicia, Jeńcowi przysługuje prawo ucieczki lecz tylko z bazy w której jest przetrzymywany.
Respawn – zwany punktem opatrunkowym lub medycznym
Respawn (każda strona ma swój oddzielny) – jest punktem gdzie zbierają się gracze niezdolni do walki (wg zasad gry) gdzie mają czas na uzupełnienie amunicji i opatrunków osobistych ,zdjęcie czerwonej szmaty. Wchodzą do gry o czasie określonym przez d-dcę grupy lub organizatora, w zależności od rozwoju sytuacji Respwany - mogą być tylko w bazach polowych lub w miejscu lądowania ( parkingi ) i są oznaczone czerwonym proporcem z białym krzyżem lub skrzynką / paczką / kartonem pomalowanym na czerwono i oznaczono białym krzyżem
Bazy- Lądowisko / parking – miejsce w którym gracze rozpoczynają grę i zostawiają środki transportu, gracze są zobowiązani do pobrania z pojazdów wszystkiego co im potrzeba do gry i bytowania – może być w nim punkt medyczny
- baza polowa – założona baza wypadowa w której można złożyć zasoby grupy i pozostały sprzęt – może być w nim punkt medyczny
Grupa która zdecyduje się na rezygnacji z bazy wypadowej musi się liczyć iż parking straci właściwości strefy ochronnej !
Specjalności
W trakcie gry wyznaczeni przez dowódców grup gracze pełnić będą funkcje takie jak:
- Medyk, Saper, Snajper, Fotoreporter,
Medyk: oznaczenie – torba lub saszetka z czerwonym krzyżem – może być tylko jeden w grupie
Może leczyć rannych poprzez zdjęcie bandaży – bandaży nie można przekazywać graczom w innym miejscu niż punkcie medycznym / Respawn
Saper: oznaczenie – brak – wystarczy wyznaczenie przez d-dcę
tylko On może usuwać miny, Wskazana wyobraźnia w wyposażeniu
Snajper / Zwiadowca: oznaczenie – brak
Fotograf / Operator kamery / fotoreporter wojenny: oznaczenie – brak
Fotoreporter ma zakaz chodzenia „samopas” po terenie rozgrywki i jest przypisany do danej grupy bojowej. D-dca grupy ma za zadanie „opieki nad nim”.
Fotoreporter powinien dostosować swój strój do warunków rozgrywki ASG by nie odróżniać się od graczy i nie zdradzać pozycji oddziału do którego jest przypisany.
Fotoreporter podlega zasadom ogólnym owej rozgrywki i ma bezwzględny nakaz podporządkowania się owym zasadom a zwłaszcza poleceniom d-dcy grupy do której jest przypisany.
Fotoreporter nie ma prawa zmieniać przydziału do grupy !
Po wzięciu do niewoli jedyna różnica polega na tym, iż mogą robić zdjęcia.
Radiooperator , oznaczenie – brak
Osoba wyznaczona przez d-dcę grupy do utrzymywania kontaktu radiowego z organizatorem poprzez radio lub tel komórkowy, oraz zadań radiowych wewnątrz grupy w przypadku podziału na patrole
Organizator / grupa organizatora – czarne opaski z białym logo grupy
Moderuje rozgrywkę i jest Naczelnym wodzem każdej ze stron z osobna !
Grupa graczy jest zobowiązana do wykonania we własnym zakresie oznaczeń punktu medycznego jak i do wyposażenia się w opatrunki osobiste ( 2 szt bandaża na osobę ).
Obowiązuje wyposażenie biwakowe i zaopatrzenie się we własnym zakresie w racje żywnościowe i pitne !!!
Organizator zobowiązuje wszystkich uczestników do stosowania Zdrowego rozsądku i pozytywnego nastawienia do dobrej zabawy !
Malkontenci będą rozstrzeliwani – własnym kompozytem !
Na sugestie grup - zmieniłem odnośnie rykoszetów - NIE LICZĄ SIĘ
Macie pytania to pisać !
Ostatnio zmieniony przez gumka dnia Czw 10:13, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 7:08, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, od kiedy rykoszety liczą się jako trafienia? Trochę mnie to dziwi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gumka
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:18, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Już usunełem zapis - Rykoszety nie grają !
jest to sprawa uznaniowa bo niektórzy gracze przy silniejszym rykoszecie w budynkach i "silnym ogniu" mogą uznać to jako trafienie - Tu nie narzucam, to tylko indywidualnego podejścia !
Ostatnio zmieniony przez gumka dnia Czw 10:18, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|