 |
www.mswzps.fora.pl Awaryjne forum MSW ZPS
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
akasha
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:13, 25 Maj 2009 Temat postu: coś dla przyszłych strzelców i dla osób które chcą się... |
|
|
...sprawdzić nie zmieściło się
post skopiowany z wmasgu, z wypowiedzi sidiego:
"Jeśli chcesz dynamicznego strzelania i dużej ilości zużytego kompozytu: daj spokój.
Jeśli kręcą Cię szybkie akcje z respami: wyluzuj.
Tym razem bawimy się nieco inaczej. Promowany będzie spryt i cierpliwość.
Czas:
06-06-09
0800-0930 wykłady z zadanego tematu ( tylko dla jednostek zwiadu)
1000 rozpoczęcie działań
2000 zakończenie działań bez względu na pozycję jednostek i wynik.
Miejsce:
Las Wiśniowa Góra
Jednostki:
oddziały zwiadowcze max 5 osobowe, rywalizujące ze sobą o miano najlepszego w regimencie
rekrutacja zgodnie z SPW w tym temacie.
oddziały ochrony terytorialnej max 2 współpracujące ze sobą
rekrutacja: Sidi na PW
Teren:
Obszar wrogiego państwa.
Gęsto zalesiony, dobrze rozpoznany, duża ilość cywili neutralnych lub nieokreślonych.
Zadanie:
Zrealizować maksymalną ilość zadanych celów. Każdy będzie punktowany.
Ewakuować przynajmniej jednego żywego przez granicę z danymi zebranymi w terenie.
Cele:
wyznaczone rozkazem specjalnym
Wyposażenie:
Obowiązkowo: OKULARY I CZERWONA SZMATA. Reszta w zależności od wewnętrznych ustaleń.
Kulki: ilość dowolna nie więcej niż 70 w magazynku.
Broń krótka i wsparcia zgodnie z SPW
pirotechnika i broń ppanc:
zabroniona pod każda postacią
Dozwolone miny-piszczki. Zasięg 3 metry.
Do zaliczenia jednego z celów potrzebny będzie wskaźnik laserowy. Im mocniejszy tym "bezpieczniejszy" dla oddziału ze względu na zasięg.
Trafienia:
Celem ćwiczeń jest ogólnie pojęte terenoznawstwo więc zasady ograniczam do minimum:
1. Trafiony pierwszy raz ma obowiązek:
- położyć się
- przyłożyć czerwoną szmatę do miejsca trafienia
- czekać na opatrzenie 10 min wzywając pomocy
- po udzieleniu pomocy medycznej ( założenie stałego opatrunku wojskowego bądź CAŁEGO bandaża) uczestniczy dalej w grze bez konsekwencji. Opatrunek MUSI się stale utrzymywać. Jeśli spadnie i nie zostanie poprawiony natychmiast następuje "Drugie trafienie".
- jeśli pomoc nie przyszła, automatycznie "dostaje" drugie trafienie
2. Trafiony drugi raz ma obowiązek:
- położyć się. NIE KONTAKTOWAĆ SIĘ Z NIKIM.
- założyć szmatę tak aby była jak najbardziej widoczna (głowa , lufa, wysoko podniesiona ręka ze szmatą)
- czekać,w pozycji leżącej, na odsunięcie się działań toczących się dookoła .
- w sposób niezakłócający rozgrywki wyjść z terenu działań najkrótsza drogą do granicy. Kończy grę.
- zameldować SMS pod podany numer o wyjściu z terenu.
Jeśli nie będzie dwu trzy krotnej przewagi oddziałów obrony terytorialnej zasady te będą dotyczyły tylko zwiadowców. Obrona będzie miała punkt respawn.
Chcę Was postawić w położeniu ściganej "zwierzyny".
Podejmiecie takie wyzwanie?
Tylko dowódcy ( lub osoby aktualnie dowodzące) kontaktują się ze "sztabem"
Osoby w odblaskowych kamizelkach są off game.
PAMIĘTAJCIE: Airsoft to spotkania oparte na zaufaniu. Omijając zasady odbierasz SOBIE cześć zabawy.
QUOTE
Rozkaz specjalny
Cele dla oddziałów zwiadowczych:
1. Zameldować szyfrogramem ( SMS ) przekroczenie własnej granicy z podaniem punktu przerwania (2 pkt)
2. Odnaleźć i pobrać 1 minę ze skrzyni zrzutu ( według danych podanych SMS w trakcie gry ) (3 pkt)
3. Odczytać symbole na budynku radiostacji (3pkt)
4. Zablokować główną drogę zaopatrzeniową przez założenie ładunków na drzewach w określonym miejscu (10 pkt) ZADANIE JEDNORAZOWE
5. Oświetlać IRR (wskaźnik laserowy) instalację obrony p.lot. w trakcie 1 min nalotu.
Nalot wywoływany SMS meldunkiem gotowości oddziału do oświetlenia. Czas nalotu określa sztab. (10pkt) ZADANIE JEDNORAZOWE
6. Rozpoznać prawidłowo liczebność sił ochraniających radiostację i odczytać stopień wojskowy dowodzącego ( będzie dobrze widoczny) ( 7pkt )
7. Odnaleźć w sektorze i zaznaczyć na mapie antenę nadawania fal długich. (5pkt)
8. Pozostać nie wykrytym przez cały czas trwania działań ( 15 pkt)
9. Wycofać się do własnej granicy. Zameldować powrót ( 2pkt) Za każdego żywego dodatkowo 2 pkt ( lub za oddział bez strat 10pkt).
Jakiekolwiek opuszczenie terenu gry oznacza jej zakończenie.
Kolejność realizacji celów ustala dowodzący oddziałem zwiadowczym.
ZADANIA JEDNORAZOWE MOŻE BYĆ ZREALIZOWANE TYLKO RAZ co oznacza że pierwsza grupa która tego dokona zaliczy je a pozostałe nie.
Numer telefonu oraz mapa dotrze bezpośrednio do dowódców oddziałów zwiadowczych."
jeśli ktoś jest zainteresowany, a nie ma konta na wmasg, pisać do mnie na PW.
od razu zastrzegam, że nie jadę, mam pracującą sobotę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:00, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A ja jadę. Osoby, które również chciałyby pisać, kontakt PW/gadu z Sidim, on wpisuje na listę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwester
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 21:15, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
OK to może zróbmy tutaj wstepną listę, aby człowiekowi nie zawracać gitary 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:13, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, a potem ja napiszę do Sidiego aby wpisał Was do listy.
No to zaczynajcie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wilk
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:57, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
BĘDĘ:
1. Wilk
NIE BĘDĘ:
1.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaszczur
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 12:14, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
BĘDĘ:
1. Wilk
2. Jaszczur
3. Exeter
NIE BĘDĘ:
1.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abdi
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:58, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
BĘDĘ:
1. Wilk
2. Jaszczur
3. Exeter
NIE BĘDĘ:
1. Abdi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:04, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kulki: ilość dowolna nie więcej niż 70 w magazynku.
Tak przypominam ;P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Looky
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:31, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no to mamy piątkę patrolową:
BĘDĘ:
1. Wilk
2. Jaszczur
3. Exeter
4. Looky
5. Arma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azur
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:08, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wieczorem wyślę liste do Jacka, bowiem zapisy są do czwartku. Lepiej się nie spóźnić.
DOJAZD ITP.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapa naszych działań.
Czerwona linia: granica Państwa. Tylko tędy można wejść i bezpiecznie wyjść z terenu działań.
Niebieska linia: Linia brzegowa. Ewakuacja wodą niemożliwa. Silna obrona Straży Wybrzeża. Łodzie podwodne przeciwnika kierowane rozkazami jednostki łączności fal długich.
Zielona linia: Masyw wysokogórski. Ewakuacja lotnicza niemożliwa. Przełęcze silnie obsadzone.
Czarna linia: MSR. (Main Supply Road)
Czerwone koło: miejsce planowanego zrzutu materiałów dywersyjnych
Żółty trójkąt: Radiostacja fal długich
Opis celów:
Radiostacja, budynek:
To jedyne zdjęcie obiektu jakie udało się zdobyć wywiadowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Budynek strzeżony. Nie atakować ze względów konsekwencji politycznych.
Odczytać oznaczenia celem złamania kodów oraz zebrać dane dotyczące ochrony (ilość) i dowódcy (stopień) celem przeprowadzenia próby przekupienia.
Radiostacja, antena fal długich:
Antena może być rozwieszona w promieniu nawet 300 metrów od radiostacji. Składa się z szeregu długich dobrze widocznych przewodów zawieszonych na wysokości ok 2m. Ponieważ jest często przenoszona nie jest znana jej dokładna, aktualna lokalizacja. Potrzebne są dane do wysłania bombowca który z bardzo dużego pułapu zrzuci w cel bombę GPS. Promień rażenia ok. 50m.
Rakieta średniego zasięgu:
Na nieznanej dotąd pozycji stoi przygotowana do wystrzelenia rakieta. Po zajęciu pozycji do oświetlenia zameldować gotowość i przyjąć czas nalotu.
Podczas nalotu oświetlać cel przez 60s. Obrona nie będzie próżnowała w tym czasie.
( Offgame: Po odebraniu meldunku podam Wam za ile będę na miejscu. Stojąc przy rakiecie podniosę rękę w gotowości do "nalotu". Gdy zobaczę kropkę na białym pasku na obwodzie rakiety podniosę wyraźnie do oczu rękę z zegarkiem i wtedy nieprzerwanie przez 60s będę kontrolował punkt z lasera. Jeśli zniknie na dłużej niż 5s nalot jest odwołany. Rakieta z myśliwca bombardującego straciła sygnał namierzania. Ponowny nalot możliwy w innym czasie. Jeśli nalot się uda rakieta będzie wyraźnie uszkodzona ( bez głowicy))
MSR: Główna droga komunikacyjna.
Aby zamaskować Wasze działania należy ją dywersyfikować w sposób podobny do naturalnego. Założyć ładunek na drzewie tuż przy drodze na wysokości 1,5m. Będzie to symulowało naturalną przeszkodę na drodze po uderzeniu piorunem. Miejsce zostanie wyznaczone przez wywiad tak, aby maksymalnie utrudnić przejazd.
Materiały dywersyjne
Planujemy zrzut materiałów dywersyjnych do zablokowania MSR. Miejsce oznaczone na mapie. O ile pogoda pozwoli na dokonanie zrzutu w tej lokalizacji.
Skrzynia będzie zawierała po jednym, oznaczonym ładunku dla każdego z oddziałów.
Odprawa Obrony Terytorialnej w gotowości bojowej 0930 w "radiostacji".
Prowadzi 2IC Manfred. ( znając tego pyskacza i okrutnika nie zalecam spóźnień)
Rozpoczęcie działań bojowych 1000 do 2000 - <--- to dotyczy nas
QUOTE
W związku z dwukrotną przewagą Obrony resp będzie wyglądał następująco:
1. Pierwsze trafienie: Jak Zwiadowcy
2. Drugie trafienie:
Trafiony drugi raz ma obowiązek:
- położyć się. Wzywać pomocy wszelkimi środkami ( w tym radio telefon itp.)
- założyć szmatę tak aby była jak najbardziej widoczna (głowa , lufa, wysoko podniesiona ręka ze szmatą)
- Wzywać pomocy wszelkimi środkami ( w tym radio telefon itp.)
- czekać,w pozycji leżącej, na innego, żywego obrońcę, który przez klepnięcie wysyła go na RESPA
- udać się najkrótszą drogą do radiostacji w sposób nie zakłócający rozgrywki.
- po wejściu do radiostacji jest respowany natychmiast.
Co to oznacza?
Jeśli pójdziecie we dwóch w teren i zwiad was "wykończy", czekacie dotąd aż ktoś po was przyjdzie. Do skutku ( najpóźniej do 20.00). Zapewnijcie sobie łączność z kimkolwiek z obrony!
Jeśli choć jeden z dużego oddziału przeżyje, bądź dowódca obrony wyśle kogoś z innego oddziału, może wysłać wszystkich trafionych do respa. "Zbiera trupy".
TIP: Zwiad oczywiście może na takiego "grabarza" zastawić pułapkę. icon_wink.gif
Ostatnio zmieniony przez Azur dnia Czw 13:38, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wilk
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:03, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1.Jaszczur
2. Exeter
3. Looky
4. Arma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaszczur
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 13:47, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1. Exeter
2. Looky
3. Arma
Ja odpadam rodzice powiedzieli że mogę jechać tylko na jedno spotkanie w ten weekend
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|